خائن ترین سازمان به ملت از نگاه اقدام

عضو هیات رییسه مجلس‌‏هفتم گفت:‌‏ سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی خائن‌‏ترین سازمان به ملت است و به نظر می‌‏رسد بدنه و ساختار این سازمان غلط و اشتباه بنیان نهاده شده است.
حسن نوعی‌‏اقدم که در حاشیه مراسم روز معلم با خبرنگار" ایلنا" سخن می‌‏گفت، افزود: امروز با نتیجه دادن لایحه نظام هماهنگ پرداخت و طرح آن در مجلس شاهد بعضی مخالفت‌‏ها و اعتراضات هستیم که ریشه و اصل این مخالفت به چند نهاد و سازمان بر می‌‏گردد که به صورت نامشروع و غیرقانونی از مزایا و حقوق بالایی برخوردار هستند و سرمنشا این مخالفت‌‏ها سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی است.
وی با اشاره به آمادگی مجلس در جهت تصویب نهایی لایحه نظام هماهنگ پرداخت گفت: دولت و مجلس مصمم به تصویب نهایی این لایحه هستند و علیرغم گذشت سالها از طرح این مساله در جامعه و بررسی دقیق و کارشناسانه این لایحه در بخش شاغلین و هم بازنشستگان، امیدواریم با تصویب نهایی این لایحه شاهد برقراری عدالت در پرداخت‌‏های کارکنان باشیم.
وی در ادامه افزود: درحال حاضر نظام هماهنگ پرداخت کارکنان اعم از شاغلین و بازنشستگان با در نظر گرفتن تمام جوانب‌‏رفاهی آنها در کمیسیون ویژه مجلس درحال بررسی است و به لطف خدا و عنایت دولت و مجلس تا دو ماه آینده اجرایی خواهد شد.
نماینده اردبیل، نیر و نمین در مجلس بار مالی اجرای این لایحه را بیش از 4 هزار میلیارد تومان خواند و اظهار داشت: اجرای این لایحه بیش از 4 هزار میلیارد تومان بار مالی برای دولت خواهد داشت و دولت مصمم شده این میزان را تقبل کند و اجرای این لایحه گامی در جهت تحقق شعار عدالت‌‏محور دولت خواهد بود.
وی گفت: بعد از تصویب این لایحه که با اجرای آن دست عده‌‏ای مفت‌‏خور و زیاده‌‏خواه گرفته می‌‏شود، دولت قول داده است در کمترین زمان این لایحه را اجرایی کند و تاکید اصرار و نظارت ما برا اجرای دقیق آن بیشتر خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد