دانلود آهنگ( شکیلا آلبوم لب خاموش)

Shakila : Labe Khamoush
01 - Labe Khamoush [24Kps] [128Kps]
02 - Saburi [24Kps] [128Kps]
03 - Dar In Donya [24Kps] [128Kps]
04 - Safar [24Kps] [128Kps]
05 - Souratgare Naghash [24Kps] [128Kps]
06 - Ahouye Vahshi [24Kps] [128Kps]
07 - Ey Eshgh [24Kps] [128Kps]
08 - Souratgare Naghash (Inst.) [24Kps] [128Kps

چاپ کاریکاتور موهن اینبار علیه تیم ملی ایران

یک روزنامه آلمانی در اقدامی وقیحانه کاریکاتوری از تیم فوتبال ایران به چاپ رسانده است که توهینی آشکار به ایران و ایرانی است.

در این کاریکاتور جنجالی فوتبالیست ها تیم ملی فوتبال ایران در حالی در استادیوم جام جهانی به تصویر کشیده شده اند که به پیراهن های خود بمب وصل کرده اند. این کاریکاتور در روزنامه تاگس اشپیگل چاپ شده است.

همچنین روزنامه المانی برلینر زایتونگ با تیتر "به چه دلیل ارتش المان در مسابقات جام جهانی حضور باید داشته باشد" اقدام به انتشار این کاریکاتور نموده است.

 روزنامه ورزشی 90 چاپ تهران انتشار چنین کاریکاتوری را خجالت اور برای جهان ورزش خواند و در ادامه از فدراسیون فوتبال ایران خواست که بر علیه روزنامه فوق اعتراض نماید. 90 در رابطه با این کاریکاتور نوشت: حالا واضح است که المانیها تحت نفوذ صهیونیستها واقع شده اند و خود را بعنوان مترسکی در خدمت انها قرار داده اند.

 

amir.elyasi@gmail.com

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعلام کرد

اولویت استخدامی نیروهای کارشناس شاغل در شرکت هاطرف قرارداد دستگاه های اجرایی

 

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با صدور بخشنامه‌ای، دستگاه‌های اجرایی را موظف کرد براساس سقف مجوزهای استخدامی تخصیص داده شده قانون برنامه چهارم توسعه، نیروهای شاغل شرکتی و قرارداد کار مشخص را که واجد شرایط عمومی استخدام هستند، شناسایی کنند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور،  دستگاه‌های اجرایی با فراخوان عمومی در دستگاه خود، اعم از حوزه مرکزی، استانی و شهرستانی، موضوع بهکارگیری نیروهای مذکور را به اطلاع این افراد بر‌سانند تا در صورت تمایل، درخواست کتبی خود را در مورد همکاری با دستگاه با رعایت اولویت‌ها و امتیازهای خاص و براساس فرآیندهای استخدامی، اعلام کنند.

براساس این بخشنامه، در صورتی که تعداد نیروهای واجد شرایط، بیش از سقف نیاز و سهمیه تعیین شده دستگاه باشد، جذب و به کارگیری این افراد در قالب سهمیه‌های استخدامی سال‌های بعد برنامه چهارم توسعه و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، انجام خواهد شد.

این بخشنامه دایره شمول استخدام شوندگان را، آن دسته از مشاغل کارشناسی و تخصصی دانست که در شرایط احراز اولین طبقه رشته شغلی مربوط به آنها، مدرک تحصیلی «دانشگاهی» پیش‌بینی شده است.

در بندی دیگر از این بخشنامه عنوان شده است در صورتی که تعداد شاغلان واجد شرایط از سقف‌ مجوزهای استخدامی و رشته‌های شغلی مربوط بیشتر باشد، با انجام آزمون تخصصی توسط دستگاه ذی‌ربط و نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، کسانی که از امتیازات بالاتری برخوردار باشند، انتخاب و برای گزینش معرفی می‌شوند.

این بخشنامه ایثارگران، معلولان و افراد شاغل در مناطق را در چارچوب ضوابط قانونی در اولویت استخدام به‌حساب آورده و سابقه خدمت، برخورداری از مهارت‌های فنی و رایانه‌ای(مهارت‌های هفتگانه)، تسلط به زبان خارجی و تحصیلات دانشگاهی را از موارد امتیازاور محسوب کرده است.

شایان ذکر است افرادی مشمول این بخشنامه هستند که قبل از 2/9/1384 به خدمت پذیرفته شده و تا تاریخ ابلاغ این بخشنامه، خدمت آنان ادامه پیدا  کرده باشد.

براساس این بخشنامه، چنانچه امکان استخدام نیروهای کارشناسی و متخصص مشمول این بخشنامه، وجود نداشته باشد، دستگاه مربوط مکلف است فهرست مشخصات آنها را حاوی مدرک تحصیلی، شغل ارجاع شده، سن و سنوات خدمت را تهیه و برای کسب مجوز معاون اول رییس‌جمهور برای عقد «قراردادهای یک ساله» در سقف پست‌های مصوب، به سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کشور ارسال کند.